Forever...

är mitt nya project.. har sådär lärt mig den på gitarr och förtillfället så är det nog den vackraste låt som någonsing gjorts.. ja så känner jag nu iaf.. haha!  Över till annat.. i helgen så var jag och hälsade på elin i duluth..efter mitt sjukhus besök dvs.. det var väldigt trevligt att komma bort från lilla mankato ett tag.. hade sagt till elin att jag skulle anlända ungefär klockan 5..Åkte dit med min kära lagkamrat Liz och när vi väl hade kommit iväg och kört i sådär 1 timme så kom hon på att vi kört åt fel håll... vi åkte västerut i ställer österut.. umm.. så  vi fick vända och jag fick ringa och säga att jag skulle bli lite sen..... bara lite...en resa som ska ta 3 timmar högst tog 5 timmar för oss... men det är ju bara den turen jag har nuförtiden... I torsdags så lirade vi mot usa.s landslag och dum som jag är täckar jag skott med huvudet... fick ett slag skott i halsen/käken av Molly Engstrom.. inte så skönt om jag säger så.. tuppade av och var borta i 10  min... som tur var så kom jag inte ihåg nånting.. har lite ont när jag sväljer och tuggar och fick ett blåmärke men annars är det bra..  Nu måste jag tyvärr sluta och fortsätta över på forever.....


Kommentarer
Postat av: Sandra Fackel

Vilken artist gör låten?

2008-12-08 @ 23:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0