Im back

Jahapp.. då var man tillbaka till bloggandet då.. man måste ju börja använda tekninken igen och sluta med att skriva dagbok.. ( inte för att det hände men ändå.. ) Iaf.. Idag så har vi match mot USAs landslag.. inte för att vara jätte negativ men vi kommer nog åka på stordäng om jag ska prata från hjärtat..  Ska snart på träning och åka av mig lite innan vi åker och käkar lite lunch..  annars händer det inte så mycket.. ska upp till duluth i helgen och bara slappa innan jag far hem..  Iallafall... jag återkommer med resultatet senare ... beror på hur stora siffrorna blir..... ps.. jag är bara realistisk...

Kommentarer
Postat av: The Bro'

WOHO, jag blir första kommentaren på din nya blogg :D Så går det när man lever sitt liv genom datorn, haha!

2008-12-04 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0