Umeå

Dom har senaste 2 dagarna har jag varit uppe i umeå och hälsat på min kära bror. For upp dit igår eftermiddag och min crap telefon ville ju inte ha nån mottagning så jag slog av den, och jag har ju nytt sim kort så min pinkod var ju ändrar..  så och när jag hade kommit till salusand (40 min från stan) ungefär så slog jag på den och självklart så kom jag på då att jag inte har min kod. Provade 2 ggr om jag kanske kom ihåg den men det slutade att jag fick vända om.. Så jag blev ungefär 2 timmar sen men jag kom ju fram iaf. Kul var det att träffa andreas nya flickvän, harriet:) Jätte fin och trevlig tjej,  vi alla gick ut på middag och hade oss nån öl. Idag så gick jag och harriet en sväng på stan och jag hittade ett par jeans som jag köpte. Nu är hela familjen samlad på lilla dekarsön igen :) Wiiiiiiiiiiiiiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0