Back in the us of a

Så kanske dags för en liten updatering. Har haft lite jobbigt dom senaste 3 dagarna.. mycket flygning och lite  sömn.. började med att åka buss ner till stickholm och sov hos ida en natt. Blev inte att vi gick till sängs förrän 12 underfär och skulle upp klockan 4. När jag väl fick gå och lägga mig ner på soffan så kom Rolle ( idas älskade vovve) och ville sova på mig.. inte nere på golvet eller bredvid men på mig.. så det var lite tjafs med att få ner honom på golvet men efter nån timme så gick det väl.. väl på arlanda är det ju alltid mycket väntan och så men mitt flyg gick i tid och allt så det var skönt. Tänkte att jag kanske skulle få sova lite på planet men jag hade en otroligt irriterande tjej bakom mig som hostade i 9 timmar så det gick ju inte att sova till det inte.. Lite sömn asså på denna flygresa.. väl när jag blev uppplockad i minneapolis och kommit på plats i mankato så var det ju träning.. kändes utskoj när man inte sovit eller ätit riktigt på nästan 2 dagar... var lite sliten men det gick väl.. sen upp idag och träna 2 ggr.. Har inte så mycket känsel i benen och jag skulle kunna lägga mig ner och sova ute i -25, så trött är jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0